Kalėdų norai arba kulinarinė literatūra

Prieš mėnesį labai tiksliai žinojau ko noriu kalėdoms. knygos. receptų. didelės ir storos, knygyne apie penkiasdešimt litų. ne konkrečiai kokios srities, o įvairių receptų. buvau nužiūrėjus dvi, gaila kad internete negaliu rasti jokių lietuviškų receptų knygų didesnių. turiu iš tėvų pasiskolinus vieną storą spalvotą knygą - pasaulio virtuvė per trim minučių - patinka man.
tokie žurnaliukai mažiukai, kaip pvz Kviečiu prie stalo ar panašiai kažkaip mano atveju nepasiteisina, kiek jų turiu, vis tiek nerandu receptų kuriuos norėčiau ar galėčiau gaminti. kažko trūksta.
buvau dovanų pusei metų gavusi prenumeratą žurnalo Paragaukime. Formatas didelis, kas kartą yra numerio tema. skaitydavau ne visus straipsnius, bet patiko ir vis turiu slaptą mintį dar kada pati užsisakyti jį.
šiaip, nemėgstu knygų be nuotraukų.. ne pagal tai reikia spręsti apie knygos kokybę, bet man gražu kai matai kaip atrodo pagamintas valgis. labiau traukia į virtuvę. kažkas komentaruose prašė nuotraukas dėti prie receptų - tuo pačiu tikslu, pažiūrėti ar skanu :) su mano fotografės sugebėjimais išeitų vaizdai ne super, bijau.
taigi, o kalėdos artėja ir imu abejoti ar dovanosiuos sau tą didelę dovaną dabar. gal kada vėliau liks - gimtadieniui... ar šiaip.

Komentarai